شناسهٔ خبر: 46965116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آشنایی با حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال النصر عربستان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال تراکتور ایران - النصر عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۳ شهریور ماه به مصاف هم می‌روند.

تیم النصر عربستان به عنوان میزبان بازی‌های گروه D در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های فولاد، السد و الوحدات اردن همگروه بود و با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.  

النصر عربستان در بازی رفت به تساوی یک - یک برابر فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و در بازی برگشت این تیم عربستانی ۲ گل به حریف  ایرانی خود  زد.  

عبدالرزاق حمدالله یکی از بازیکنان شاخص النصر محسوب می‌شود، اما این بازیکن به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم تراکتور نیست و این خبر خوبی برای تراکتوری‌ها است. علاوه بر این، علی لاجامی و عبدالله مادو هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.  

تیم النصر عربستان  تاکنون برابر تراکتور قرار نگرفته است. این تیم عربستانی فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی  لیگ قهرمانان آسیا  به مصاف پرسپولیس رفت که در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.  

تیم النصر در لیگ عربستان وضعیت خوبی ندارد و در جایگاه پنجم رقابت‌های داخلی این کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما