شناسهٔ خبر: 47038035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی پدیده:

پدیده از فاصله زیاد مسابقات لیگ برتر فوتبال آسیب دیده است/ بازیکنان ۵۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند

فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده درباره وضعیت این تیم خراسانی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

وحید فاضلی مربی تیم فوتبال  پدیده خراسان  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. اردویی در تهران برپا کردیم و تاکنون ۲ بازی دوستانه برابر پیکان داشته ایم که ماحصل آن یک برد و یک باخت بود. ۲ بازی دوستانه دیگر با تیم‌های فوتبال اسپاد تهران و امید‌های پیکان امروز و فردا برگزار می‌کنیم.

فاضلی درباره اینکه از اردوی این تیم رضایت دارد، گفت: ما از اردوی تهران راضی هستیم. پشتیبانی باشگاه پدیده در این اردو عالی بوده است. تیم ما از فاصله زیاد بازی‌های لیگ برتر بیشترین آسیب را دیده است. باید در فاصله ۴ روز با تیم‌های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان بازی کنیم که حفظ بازیکنان در این شرایط سخت است. برنامه بازی‌ها خیلی تیم ما را اذیت می‌کند.

او درباره راهکار کادر فنی پدیده برای حفظ آمادگی بازیکنان این تیم بیان کرد: تمرین به تنهایی برای آماده سازی بازیکنان کافی نیست به همین دلیل ما بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنیم تا بازیکنان فرم ایده آل خود را حفظ کنند.

فاضلی درباره بازی پدیده برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: شرایط امتیازی هر ۲ تیم در جدول رده بندی یکسان است. آلومینیوم تیم خوب و شایسته‌ای است، اما ما هم برنامه خود را جلو می‌بریم.

مربی پدیده درباره وضعیت مالکیتی این تیم گفت: مشکل مالکیتی نداریم. مسئولان ورزش و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی به خوبی از تیم پدیده حمایت می‌کنند. پرداختی به بازیکنان پدیده به ۵۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما