شناسهٔ خبر: 46957827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسدی: پرسپولیس توان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم اسدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس در مجموع عملکرد  مطلوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و در بازی آخر مقابل الریان قطر هم مقتدرانه پیروز شد. خوشبختانه کادرفنی پرسپولیس در بازی مقابل الریان به بازیکنان جوان‌تر مثل شریفی فرصت بازی داد و این بازیکن هم عملکرد خوبی در این بازی داشت.

 پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: سرخپوشان پنج برد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند و یک بازی که به نظرم چندان مهم نبود را به الوحده امارات واگذار کردند و با این نتایج خوب پرسپولیس با اقتدار صدرنشین گروهش شد. پرسپولیس تیمی بسیار قدرتمند است و تجربه ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا را در  سه سال اخیر دارد. به نظرم سرخپوشان توان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

او درباره انتخاب بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: انتخاب یک یا چند بازیکن کار سختی است،  چرا که عملکرد تیمی پرسپولیس بسیار عالی بود، اما سید جلال حسینی واقعا نقش فوق العاده‌ای در تیم داشت، کمال کامیابی نیا هم با جنگندگی در میانه زمین بسیار عالی بازی کرد، همچنین مهدی ترابی و شهریار مغانلو هم عالی بودند.  مغانلو در بازی دوم توانست گلزنی کند و در ادامه هم روند خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اسدی درباره عملکرد سایر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های ایرانی نتایج نسبتا خوبی گرفتند، اما شرایط آب و هوایی و فرصت کم بین بازی‌ها تیم‌ها را مقداری خسته کرد. تیم‌های ما در دور رفت نتایج بهتری گرفتند، اما رقبا هم تیم‌های ایرانی را  آنالیز می‌کنند و با شناخت کافی از آن ها در میدان حاضر می‌شوند. به نظرم سه تیم‌ دیگر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا یعنی استقلال، تراکتور و فولاد خوزستان  عملکرد قابل قبولی در این رقابت‌ها داشتند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما