شناسهٔ خبر: 46951924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

درخشان:

قدرت پرسپولیس در آسیا به همه ثابت شد

ایرنا

سرمربی اسبق سرخپوشان با اشاره به صعود مقتدرانه پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قدرت پرسپولیس در آسیا با توجه به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان به همه ثابت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حمید درخشان با اشاره به عملکرد پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشت و توانست با ارائه بازی‌های خوب و تماشاگر پسند نتایج خوبی را بدست آورده و با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

وی افزود: پرسپولیس مقتدرترین باشگاه مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. نتایج تیم خودش گویای همه چیز و قدرت تیم پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه برخی معتقد بودند پرسپولیس در گروه سختی قرار نداشت، اضافه کرد: همه می‌دانند که هیچ حریفی در میدان لیگ قهرمانان آسان نیست. الوحده و الریان هر کدام تیم‌های خوب کشورشان هستند. گوا هند هم شگفتی ساز بود و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم داشت. پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها توانست این نتایج خوب را رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

کاروان پرسپولیس وارد تهران شد

وی اضافه کرد: این نتایج نشان از قدرت پرسپولیس است و در آسیا این نتایج در خور نام باشگاه بود. امیدوارم همین روند خوب تا قهرمانی حفظ شود.

درخشان گفت: این نتایج باعث شد تا در دور بعد نیز بازیکنان با روحیه خوبی پای به میادین بگذارند. در مجموع به بازیکنان، مربیان و تمام اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در رابطه با عملکرد تیم مقابل الریان در هفته پایانی هم گفت: الریان برای حفظ آبرو برابر پرسپولیس قرار گرفته بود اما سرخپوشان با عملکردی هوشمندانه توانستند این تیم خوب را نیز شکست داده و به عنوان سرگروه راهی دور بعد مسابقات شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

نظر شما