شناسهٔ خبر: 46942498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی قم برگزار شد

در جلسه دوم ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم‌ انتخاباتی بر برخورد جدی با هرگونه تخلف انتخاباتی تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری ،رئیس کل دادگستری استان قم در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی قم مشارکت پرشور مردم در انتخابات را زمینه ساز تقویت قدرت نظام اسلامی عنوان کرد وگفت: تمام ارکان دخیل در انتخابات با عمل به قانون و اجرای صحیح آن می‌بایست زمینه مشارکت حداکثری و افزایش میزان اعتماد مردم به فرآیند انتخابات را فراهم کنند.

او با تاکید بر این که دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در عرصه انتخابات برخورد و مطالبات عمومی را دنبال می‌کند، افزود: با توجه به حسن اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در سنوات گذشته پرونده تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود برای هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل نشد.

مظفری ادامه داد:در حال حاضر به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی هم با هماهنگی نهاد‌های مربوطه فضای انتخاباتی به صورت مداوم رصد و پیگیری می‌شود.

در این جلسه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ارکان اجرایی ونظارت بر انتخابات گزارشی از روند ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا و مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند و به تبیین شرایط فعلی کشور و اهداف و برنامه‌های دشمنان و رسانه‌های استکباری در آستانه انتخابات پیش رو پرداختند.

انتهای پیام/ش

نظر شما