شناسهٔ خبر: 46826297 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

شلیک ۱۰ راکت به فلسطین اشغالی/ حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ابنا

رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی به دنبال شلیک پیاپی راکت از نوار غزه خبر دادند و شمار راکت های شلیک شده از جمعه شب تاکنون را 10 فروند اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی به دنبال شلیک پیاپی راکت از نوار غزه خبر دادند و شمار راکت های شلیک شده از جمعه شب تاکنون را 10 فروند اعلام کردند.

شبکه خبری المنار بامداد شنبه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که که 10 فروند راکت از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه شلیک شده است.

المیادین نیز به نقل از همین منابع گزارش داد که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی یک فروند راکت را بر فراز ساحل عسقلان رهگیری کرده است.

این رسانه همچنین از رهگیری 2 راکت بر فراز اشکول و 2 فروند دیگر در یک منطقه باز خبر داد.

* اعلامیه گردان های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

گردان های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بامداد شنبه اعلام کرد که یگان موشکی اش شهرک های صهیونیست نشین را با چند فروند راکت هدف قرار داده است.
این گروه افزود: درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین، پاسخی به بمباران بزدلانه نوار غزه و جنایات رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین است.

* حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه خبری المیادین از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه گفت.

المیادین بامداد شنبه اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک نقطه کنترل میدانی را در شرق البریج و یک زمین کشاورزی را در منطقه القراره  گلوله باران کرد.

........................
پایان پیام/ 167

نظر شما