شناسهٔ خبر: 46824066 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه/ حمله اسرائیل به قلب نوار غزه

برخی منابع خبری منتسب به رژیم صهیونیستی از شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،برخی منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه خبر دادند. گفته می‌شود این صدای آژیر خطر در شهرک «کیسوفیم» و در منطقه اشکول به گوش رسیده است. براساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ۳ راکت از نوار غزه به سوی این منطقه شلیک شده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، ۲ راکت به مناطق باز برخورد کرده و یک راکت نیز از سوی سامانه دفاع موشکی رهگیری شده است. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدای آژیر هشدار در شهرک‌های اطراف غزه فعال شده و تحقیقات در این خصوص در جریان است.

پیش از این یکی از شاخه‌های نظامی حماس ضمن هشدار درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که، جرقه‌ای که امروز روشن کردید، کلید انفجاری در برابر دشمن جنایتکار است. 

گفتنی است، ساعاتی پیش از حمله گروه‌های مقاومت به نوار غزه، نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی با شلیک بمب صوتی و گاز اشک آور به سمت نمازگزاران فلسطینی در شمال بیت لحم، آن‌ها را سرکوب کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی این تنش‌ها دو نفر از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید:

بمباران مرکز غزه توسط رژیم صهیونیستی

المیادین نیز ساعاتی پس از این حمله، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مرکز نوار غزه کرده است. این حمله توپخانه‌ای به یک مرکز ایست و بازرسی در شرق البریج (مرکز غزه) و زمین زراعی در منطقه القراره صورت گرفته است.

وبگاه شهاب نیوز نیز اعلام کرده است که، رژیم صهیونیستی با تانک «مرکاوا» یک مرکز ایست و بازرسی در شرق منطقه «البریج» واقع در مرکز غزه را گلوله‌باران کرده است. تاکنون حدود ۱۷ موشک از نوار غزه پرتاب شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یکی از مقر‌های مقاومت را در نوار غزه بمباران کردند.

به گزارش المیادین، تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه و رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر ادامه داشته است. خبرنگار نظامی یدیعوت آحارانوت هم در رابطه با با تبادل آتش اخیر، مدعی شده که رژیم صهیونیستی خود را برای حملات گسترده به فلسطین آماده می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی: غرورصهیونیست‌ها را لگدمال می‌کنیم

همزمان با جریحه دار شدن احساسات فلسطینی‌ها از سرکوب نمازگزاران به دست نظامیان صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن محکومیت شدید این دست از اقدامات، در بیانیه‌ای تاکید کردند: «در مواجهه با تعرض و عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی مبارک در شهر قدس اشغالی، گروه‌های مقاومت فلسطینی سراسر آماده باش هستند تا از انتفاضه دلیرمردان قدس جا نمانند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما انتفاضه قدس عظیم را مایه برکت و خوشنودی می‌دانیم. این انتفاضه عمق اصالت و کوشش مقاومت و ملت ما را در همه جا به رخ می‌کشد. مقاومت فلسطین حرف پایانی را می‌زند و با قدرت در برابر دشمن خواهد ایستاد تا غرور دشمن را لگد مال کند».

گروه‌های مقاومت فلسطینی نهایتا خاطرنشان کردند: «به فرماندهان رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که مبادا دست از پا خطا کنند و بدانند که توهین به قدس و پایتخت و ملت شریف فلسطین خط قرمز ماست. این امر به قطع تبعات سنگینی برایشان به دنبال خواهد داشت و حتما تاوان این رفتار‌ها را می‌دهند».

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما