شناسهٔ خبر: 46828377 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمله توپخانه‌اي صهيونيست‌ها به غزه؛ واکنش راکتي مقاومت

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه تلویزیونی المیادین از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مرکز غزه، یک مقر ایست و بازرسی در شرق البریج و یک قطعه زمین کشاورزی در القراره در نوار غزه خبر داد.
در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی، یگان موشکی گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی (شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین) از راکت باران شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه خبر داد و اعلام کرد: این حملات راکتی در پاسخ به حمله هوایی بزدلانه رژیم اشغالگر به نوار غزه و جنایت علیه ملت فلسطین است.
شبکه تلویزیونی الجزیره هم گزارش داد، برای بار سوم آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه به علت حملات راکتی به صدا درآمد.
پیش از این، المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک چند راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز خبر دادند.
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: شهرک صهیونیست نشین "اشکول" هدف سه راکت از نوار غزه قرار گرفت که بنا به ادعای این رسانه‌ها، دو راکت به منطقه غیرمسکونی اصابت کرد و یک راکت دیگر رهگیری و منهدم شد.
در همین حال؛ اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تحولات اخیر در قدس اشغالی و مسجدالاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برای همراهی با انتفاضه دلاوران قدس و مقابله با یورش اشغالگران به گل سرسبد وطن و امت خود (قدس شریف) همیشه در حال آماده باش به سر می‌بریم.
مقاومت فلسطین در هر جایی از انتفاضه اهالی ما در قدس دور نیست و سخن آخر و موضع قاطع برای بازداشتن دشمن و لگدمال کردن غرور آن در اختیار مقاومت قرار دارد.
به سران رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم دست از پا خطا نکنند و بدانند هر گونه اهانت و تعرض به پایتخت (قدس)، ملت و مقدسات ما خط قرمز است و پیامد‌های بزرگی در پی دارد و دشمن باید هزینه سنگین آن را پرداخت کند.»

نظر شما