شناسهٔ خبر: 46745127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت الاسلام ادیانی: «سردار حجازی» نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پیامی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پیامی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/۲۳)

خبر شهادت جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی که بیش از چهار دهه مجاهدت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌ها و ارزش‌های این نظام موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی از جمله فرماندهان و رزمندگان شاخص بود که منشاء خدمات در طول جنگ تحمیلی و در مصاف با دشمن بعثی بود و پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهمی که داشت به خصوص در مسئولیت فرمانده نیروی مقاومت بسیج نقش ارزنده‌ای در بسیج مردمی و در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایفا نمود ومرد همه‌ی میدان‌های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود.

در سال‌های اخیر این مجاهد خستگی ناپذیر تجارب گرانبهای خود را در عرصه مقابله با تکفیری‌ها به کار گرفت و تلاش خود را در تقویت محور مقاومت به کار بست تا شر آمریکا و ایادیش را از منطقه بیرون کند.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فقدان جانسوز این مجاهد و سردار والامقام و برادر شهید و جانباز دفاع مقدس را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز و همه همرزمان و همسنگران وی در نیرو‌های مسلح و ملت شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و برای خانواده‌ی سرافرازشان سلامتی و طول عمر مسئلت داریم».

نظر شما