شناسهٔ خبر: 46592414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی در استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۲ فروردین خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسنعلی اصغری با اعلام این خبر گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی برای تمام پایه های تحصیلی و رشته ها از امروز آغاز شده و ثبت نام پایه های ورودی اول، هفتم و دهم از ششم تیرماه آغاز می شود.

مدیر کل آموزش و پروش استان قزوین افزود: خانواده ها برای ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: هزینه کتاب ها در بر اساس مقاطع تحصیلی متفاوت است، در مقطع ابتدایی بیشترین هزینه کتاب ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، متوسطه اول ۶۴ هزار و ۵۰۰ و متوسطه دوم ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

اصغری تصریح کرد: برای ثبت نام در این سامانه از کد ملی دانش‌آموز به عنوان نام کاربری استفاده می شود و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه نیز رمز ورود به سامانه ثبت نام کتاب است.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: خانواده ها از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد فرصت دارند نسبت به تهیه کتاب های درسی فرزندانشان  اقدام کنند و در پایه های اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریور ماه فرصت ثبت سفارش دارند.

ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق سایت irtextbook.ir  یا  irtextbook.com  انجام خواهد شد.

نظر شما