شناسهٔ خبر: 46391132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون وزیر بهداشت:

واکسن کرونا با تمام قدرت در کشور تولید می شود

معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه در بحث واردات واکسن با مشکل روبرو هستیم گفت: واکسن کرونا با تمام قدرت در کشور تولید می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی سفر کرده است در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال ۴ حاضر خط تولید واکسن در کشور داریم و با تمام قدرت برای تولید واکسن کار می‌کنند.

او ادامه داد: مرحله اول، واکسیناسیون کادر درمان در سطح کشور شروع شده است و با سرعت اجرا می شود و در مراحل بعدی گروه‌های پرخطر واکسینه خواهد شد.

معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه در بحث واردات واکسن با مشکل روبرو هستیم افزود: امیدمان بیشتر به خط‌های تولید داخلی است و تاکنون واکسن‌هایی که در سطح کشور به کار گرفته شده است الحمدلله نتایج خوبی نشان داده اند.

جان بابایی همچنین گفت: سعی داریم تا تابستان امسال همه مردم کشور یا حداقل همه گروه‌های پرخطر در مقابل این بیماری واکسینه شوند،

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: واکسن فقط از شدت بیماری کاسته کماکان باید محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما