شناسهٔ خبر: 46364504 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا قزوین:

طوفان کرونا در راه است/ برای صدمین بار التماس می کنیم مراقب باشید

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین گفت: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتارخواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام اظهار کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می کنیم که مردم مراقب باشند زیرا کرونا در این دیدوبازدیدها و مسافرت ها برایشان دام پهن کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها،کرجی ها و مشهدی ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: سهل انگاری هاو بی توجهی ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان افزود: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان،فدای دید و بازدیدهای نوروزی شده است.

حبیبی در پایان گفت: حداقل یکصد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما