شناسهٔ خبر: 46035163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پدر شهیدان حاجی میری دعوت حق را لبیک گفت

سید حبیب‌الله حاجی‌میری پدر شهیدان سید مصطفی و سید محسن حاجی‌میری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید حبیب‌الله حاجی‌میری پدر شهیدان سید مصطفی و سید محسن حاجی‌میری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید سید مصطفی حاجی‌میری، سی‌ام شهریور ۱۳۴۵ در شهر قزوین به دنیا آمد ودر سیزدهم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد و مزار او در گلزار شهدای قزوین، واقع شده است.

همچنین برادر این شهید بزرگوار سید محسن حاجی‌میری، یازدهم فروردین ۱۳۴۰ در شهر قزوین به دنیا آمد و بیست و ششم اسفند ۱۳۶۰ در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

 

 

گفتنی است که پیکر پدر شهیدان حاجی‌میری، فردا جمعه ۱۵ اسفند ماه، از امامزاده حسین (ع) واقع در جوار گلزار مطهر شهدای شهر قزوین تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده خواهد شد.

در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان حاجی میری، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با صدور پیامی، درگذشت ایشان را تسلیت گفت در بخشی از این پیام می خوانیم: آن مرحوم در زمره سابقون انقلاب اسلامی و از خیرین و ذخایر معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بود. از خدای متعال حشر با انبیاء و اولیاء علیهم السلام و شهدا برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان خواستارم.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین نیز در پیامی، سیدحبیب‌الله حاجی‌میری را تسلیت گفت، در بخشی از این پیام آمده است: پدران و مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام،انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان فدا کردند، اسوه های واقعی صبر و مقاومت و ایثار هستند.

همچنین سایر مسوولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای عروج ملکوتی پدر شهیدان حاج میری را تسلیت گفتند و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما