شناسهٔ خبر: 46030468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت430 میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: امسال 430 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، فرهنگی، حمایتی و معیشتی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد رئیس و کارکنان این نهاد امروز با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست تاسیس کمیته امداد را از ابتکارات امام راحل برای رسیدگی به امور مستضعفان دانست و گفت: کمیته امداد فاصله طبقاتی را در جامعه کم کرد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: از زمان تأسیس این نهاد خانوارهای بسیاری زیر چتر حمایتی قرار گرفته‌اند و خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است.

وی خدمت به قشر مستمندان را توفیق در نظام اسلامی خواند و گفت: در شرایط دشوار کرونایی خدمات کمیته امداد تعطیل نشد و مددجویان از خدمات معیشتی بهره بردند.

 

سید عبدالخالق آرامش‌دوست در این دیدار با اشاره به خدمات یک ساله کمیته امداد شهرستان به 6 هزار خانوار زیر پوشش اظهار داشت: قریب به 430 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به مددجویان زیر پوشش اعطا شد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: این تسهیلات از منابع بانکی، صندوق امداد ولایت و تسهیلات فرهنگی، حمایتی و معیشتی تأمین و هزینه شده است.

این مسؤول تصریح کرد: از زمان برونسپاری خدمات 6 مرکز نیکوکاری در شهرستان راه‌اندازی شده و با کمیته امداد همکاری دارند.

وی ادامه داد: این مراکز از محل تعامل با خیرین افزون بر 9 میلیارد ریال تاکنون خدمات ارائه دادند.

آرامش‌دوست گفت: با رایزنی خیرین و با مشارکت همگانی نیز 43 میلیارد ریال درآمد کسب و برای ارائه خدمات هزینه شد.

انتهای پیام/82016

 

نظر شما