شناسهٔ خبر: 45832007 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است/واکسن کرونا در استان عوارضی نداشته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده و واکسن کرونا در استان هیچ عوارضی نداشته است.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
کد خبر ۷۶۷۳۸۵۹
دانلود PDF

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده و واکسن کرونا در استان هیچ عوارضی نداشته است.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: کیت تشخیص ویروس کرونای انگلیسی روز پنج شنبه هفته گذشته به ارومیه داده شده و این ویروس در استان در حال رصد است.

او گفت: در سه روز گذشته ۲۴ مورد از بیماران در جنوب استان مورد آزمایش قرار گرفتند که نتیجه وجود کرونای انگلیسی منفی بود و خوشبختانه تا به امروز ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی مشاهده نشده است.

دکتر آقازاده افزود: در طرح واکسیناسیون کرونا که از روز بیست و یکم بهمن ماه در استان آغاز شده است  افراد گیرنده واکسن هیچ عوارضی را نشان نداده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته با فوت ۵ نفر بر اثر بیماری کرونا در استان تعداد فوتی‌ها به مرز ۳ هزار و ۶۰۰ نفر رسید و در این مدت ۶۴ نفر در استان بستری شدند.

انتهای پیام/گ

نظر شما