شناسهٔ خبر: 45820186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درگذشت مادر شهید اکبر ناظریها

معصومه مقن‌زاده‌گان مادر بزرگوار شهید اکبر ناظریها آسمانی شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
کد خبر ۷۶۷۳۲۴۰
دانلود PDF

معصومه مقن‌زاده‌گان مادر بزرگوار شهید اکبر ناظریها آسمانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، معصومه مقن‌زاده‌گان مادر بزرگوار شهید اکبر ناظریها دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار آمده است: «با سلام بیکران به پدر و مادرهای شهدا که فرزندان خود را بزرگ کرده‌اند و برای اسلام فداکاری می‌کنند و همیشه شاد و خُرَّم هستند.

چون اینان از مولای خود امام حسین(ع) آموختند که هر جا اسلام در خطر بود، از جان، مال، ثروت و کاشانه خود دست بکشند و نگذارند اسلام شکست بخورد؛ پس با درود بی‌کران بر این پدر و مادرهای شهدا.
من از پدر و مادرم می‌خواهم وقتی شهید شدم، برایم کم گریه کنند یا اصلاً گریه نکنند! و اگر تا به حال مرا نبخشیدند، مرا ببخشند. ..»

شهید اکبر ناظری‌ها، دوم دی ۱۳۴۶ در شهر تهران به دنیا آمد، پدرش محمدصادق، نانوا بود و مادرش معصومه نام داشت و دانش‌آموز سوم راهنمایی بود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و یکم آبان ۱۳۶۱ در عین‌خوش توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۸۰ پس از تفحص در گلزار شهدای شریفیه از توابع شهرستان البرز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما