شناسهٔ خبر: 45759164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جریان‌سازی مهم‌ترین رسالت رسانه‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی است

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان مرکزی از وحدت و انسجام خوبی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی با اشاره به وجود مادران شهدا اظهار داشت: مادران شهدا سرشار از حکمت و احساس هستند که اجازه هیچ گونه وارد شدن خدشه ای از سوی دشمن را نمی دهند.

وی افزود: تفکر اسلام ناب محمدی در جهان گسترش یافته است و تولید محتوا در قالب یک نهضت ترجمه، کادرسازی تشیع، نهادسازی با توجه به ظرفیت های کشور و جریان‌سازی فکری و فرهنگی تمدنی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جریان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به داشتن طرح های راهبردی گفت: در نبرد فرهنگی و نرم رسانه‌ها، فعالان رسانه‌ای پیشگام هستند و قلم برای حق علیه باطل و جمهوری اسلامی استفاده می شود.

عباسی خاطرنشان کرد: رسانه جبهه حق نیازمند یک نقشه راهبردی است چرا که این نبرد لحظه به لحظه در جریان است و قطعا این توهم نیست و برای زمین گیری جهان اسلام هزاران رسانه و سایت نوشتاری، دیداری و شنیداری در تلاش هستند تا ما به اهداف خود نرسیم و صدای انقلاب اسلامی و اهل بیت شنیده نشود.

وی بیان کرد: به آینده امیدوار هستیم چرا که آینده از آن حزب الله است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما بیشترین همگرایی را در سپاه و بسیج دیدیم و دو بعد دستاوردها و نواقص وجود دارد که رسانه های معاند با ابزار خود این نواقص را چند برابر می کنند و دستاوردها را نیز کتمان می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: باید دستاوردها را به جوانان جهان اسلام نشان دهیم و نواقص را با همت مدیران، مسئولان و فعالان فرهنگی برطرف کنیم.

انتهای پیام/711/ش

نظر شما