شناسهٔ خبر: 45715880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آذرنوشان: داور گل سالم ما را آفساید گرفت/ مالکان رایکا کم نگذاشتند

هافبک تیم فوتبال رایکا بابل گفت: درحالی‌که مدیران باشگاه رایکا از هیچ نهادی حمایت نمی‌شود، تاکنون برای ما کم نگذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ابوالفضل آذرنوشان هافبک دفاعی تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی خیلی بازی سخت و پرفشاری برای هر دو تیم بود. با شناخت کامل از حریف وارد میدان شدیم و می‌دانستیم از چه ناحیه‌ای باید به تیم مس ضربه بزنیم. منطقی بازی کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم اما حریف با خوش شانسی، یک امتیاز از این بازی گرفت.

وی درخصوص داوری این بازی نیز گفت: داوری که مثل همیشه واقعا ضعیف عمل کرد و گل صحیح ما را افساید اعلام کرد. فیلم بازی را چندین بار دیدیم و بازیکن ما از پشت مدافع مس آمد و به توپ ضربه زد اما داور آفساید گرفت و سه امتیاز ارزشمند را از تیم ما دور کرد.

آذرنوشان درخصوص نتایج نوسانی این فصل رایکا نیز گفت: به نظرم رایکا بخاطر بدشانسی هایی که آورد در این چند تا بازی که واقعا طی موقعیت های زیادی که داشتیم توپ هایمان به گل تبدیل نشد و نتوانستیم نتایج دلخواه خودمان را بگیریم.

هافبک رایکا در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه تاکنون به تعهداتشان عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: بله مالکان باشگاه واقعا در این شرایط مالی سخت که دارند از جیب هزینه می‌کنند و برای‌مان کم نگذاشتند. با این که هیچ نهادی از باشگاه حمایت نمی‌کند، اما کم نگذاشتند و تا اینجا فصل، حمایت خوبی داشتند.

وی در خاتمه اظهار داشت: اعتقاد دارم که با درایتی کادرفنی و بازیکنانی که داریم و با اضافه شدن مصدومان تیم، روند تیم ما درست می‌شود و در آینده صحبت‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

نظر شما