شناسهٔ خبر: 67290688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایران ۰-۳ فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024| بازگشت به تنظیمات کارخانه با شکست مقابل فرانسه!

تیم ملی والیبال ایران در ادامه لیگ ملت ها مقابل فرانسه شکست خورد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم ملی ایران در سومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، از ساعت ۶:۳۰ به مصاف فرانسه رفت و در پایان 3 بر 0 شکست خورد.

شاگردان پیمان اکبری که پیش از این بازی موفق شده بودند بعد از ۸ باخت پیاپی، مقابل آمریکا و هلند پیروز شوند، بالاخره از قعر جدول جدا شدند و پیش از این بازی با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی مسابقات قرار گرفتند. فرانسه نیز با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت.

ترکیب اولیه ایران: محمد ولیزاده، محمدطاهر وادی، میلاد عبادی پور، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل نژاد، علیرضا مصلح آبادی، آرمان صالحی

ترکیب اولیه فرانسه: سدیک، لواتی، بریزارد، ‌پتری، کلونات، لگاف، گربنیکوف

گزارش بازی

ست اول ( ایران 21-25 فرانسه)

بازی از همان ابتدا با روند مساوی شروع شد و‌ دو تیم به صورت پایاپای امتیاز گرفتند. خطای پایین هر دو تیم و اشتباهات کم باعث شد تا هر دو به صورت مساوی پیش بروند و اختلاف امتیاز ایجاد نشود. با وجود این، پس از تساوی دو تیم در امتیاز ۲۰، عملکرد بهتر بازیکنان فرانسه در دفاع و حمله و غفلت بازیکنان ایران باعث شد آن‌ها جلو بیفتند و نهایتا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه تمام شود.

ست دوم ( ایران 17-25 فرانسه)

در آغاز ست دوم نیز دو تیم کم اشتباه ظاهر شدند اما فرانسه موفق شد در امتیاز 7 بر 5 از ایران جلو بیفتد و یک اختلاف خفیف ایجاد کند. در ادامه فرانسه همین روند را ادامه داد و موفق شد با عملکرد بهتر در آبشارها و دریافت، اختلاف را بیشتر کند و 14 بر 10 از ایران پیش بیفتد. با ادامه همین روند و اشتباهات متعدد بازیکنان ایران، اختلاف امتیاز بیشتر و بیشتر شد و نهایتا فرانسه با نتیجه 25 بر 17 در ست دوم نیز پیروز شد.

ست سوم ایران (20-25 فرانسه)

در ست سوم بازیکنان ایران خطاهای کمتری داشتند و بازی تا امتیاز 7 به صورت مساوی پیگیری شد اما فرانسه روی چند اشتباه بازیکنان ایران موفق شد خود را به امتیاز 11 برساند که شاگردان اکبری توانستند به بازی برگردند و در امتیاز 13 نتیجه را به تساوی بکشانند. با وجود این سرویس های پر قدرت بازیکنان فرانسه و آبشارهای بی هدف بازیکنان ایران باعث شد فرانسه 19 بر 14 جلو بیفتد و اختلاف امتیاز زیادی ایجاد کند که نهایتا سرمربی ایران را مجبور به گرفتن وقت استراحت کرد. این وقت استراحت تا حدودی مفید واقع شد و بازیکنان ایران اختلاف 5 امتیازی را به 3 رساندند و نتیجه بازی 21 بر 18 به سود فرانسه شد. در نهایت اما بازیکنان فرانسه بار دیگر بر بازی مسلط شدند و با سرویس های خوب و دفاع مناسب 25 بر 20 این ست را هم به نام خود زدند.

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران آرمان صالحی

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران فرانسه

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران محمدطاهر وادی

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال ایران

لیگ ملت های والیبال 2024 تیم ملی والیبال فرانسه

 

نظر شما