شناسهٔ خبر: 4558047 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان جهاد خودکفایی ارتش؛

سلاح های جدید نیروی زمینی ارتش تحویل یگان ها می شود

تهران - ایرنا- رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: سلاح ها و تجهیزات جدید نیروی زمینی که امروز رونمایی شدند به یگان ها تحویل داده خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم مسعود زواره ای در مراسم رونمایی پنج دستاورد جدید نیروی زمینی که امروز در محل این سازمان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: ما باید بتوانیم تحرک و چالاکی خود را بالا ببریم تا در میدان نبرد از قدرت بیشتری برخوردار شویم.

وی خاطر نشان کرد : ما در حوزه زرهی شایستگی بالایی داریم که این موضوع باعث شده است تا بتوانیم امروز تانک چرخدار اقارب را رونمایی کنیم.

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از سلاح هایی که امروز رونمایی شد سلاح تک تیرانداز 23 میلیمتری باهر است که در دنیا بی نظیر است و به صورت محدود تولید شده و در اختیار یگان ها قرار می گیرد.

وی به رونمایی از ربات مسلح اشاره کرد و گفت: این ربات قابلیت حمل 750 کیلوگرم محموله را دارد و می تواند در میادین رزمی به یگان ها کمک کند.

امیر زواره ای ادامه داد: سلاح تک تیرانداز شاهر هم که پیش از این رونمایی شده بود به صورت خشابدار در آمد و بزودی در اختیار یگان ها قرار می گیرد.

وی افزود: این سلاح در رزمایش محمد رسول الله (ص) مورد آزمایش قرار گرفت.

اجتمام (3) ** 9303 ** د . ت**1436

نظر شما