شناسهٔ خبر: 45390080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش پراکنده برف و باران در اردبیل/ وزش باد تا آخر هفته ادامه دارد

امروز در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود و بارش‌ها در نوار شمالی به شکل رگبار باران و در نواحی مرکزی به صورت باران و برف و در نواحی جنوبی استان به شکل برف خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار در غالب مناطق استان است و این شرایط تا اوایل روز یکشنبه در استان ادامه خواهد یافت.

 از شب گذشته، بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و امروز در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

بارش‌ها در نوار شمالی به شکل رگبار باران و در نواحی مرکزی به صورت باران و برف و در نواحی جنوبی استان به شکل برف خواهد بود.

وزش باد تا آخر هفته ادامه دارد

وزش باد جنوبی تا اواخر هفته آتی همچنان ادامه خواهد داشت؛ طی امروز به غیر از نوار شمالی استان در اکثر مناطق، وزش باد گرمیج گاهی نسبتاً شدید بوده و با توجه به احتمال رخداد باد جانبی در فرودگاه اردبیل اختلال در پروازهای این فرودگاه دور از انتظار نخواهد بود.

احتمال آبگرفتگی در شمال استان

با توجه به رخداد بارش‌های رگباری در شمال استان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌های فصلی وجود دارد.

در نواحی مرکزی و به‌ویژه جنوبی استان با توجه به بارش برف در مسیرهای مواصلاتی و گردنه‌های برف‌گیر استان لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای محتمل خواهد بود.

از اواسط روز یکشنبه جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) در استان حاکم می‌شود که این وضع جوی تا روزهای پایانی هفته آتی در استان ادامه می‌یابد.

-انتهای پیام/3463/666/

نظر شما