شناسهٔ خبر: 45397894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تندباد اردبیل را در بر گرفت / اختلال در پروازهای فرودگاه

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به احتمال رخداد باد جانبی در منطقه فرودگاهی اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: سامانه جوی جدید همچنان نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار در غالب مناطق استان است.

وی افزود: این شرایط تا اوایل روز یکشنبه در استان ادامه خواهد یافت و هر چند رفته رفته از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: بر این اساس امروز آسمان استان در نواحی شمالی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار خفیف باران خواهد بود اما در نواحی مرکزی و جنوبی استان آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرمیج و در برخی از نواحی با بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: ضمناً وزش باد جنوبی تا اواخر هفته همچنان در غالب مناطق ادامه خواهد داشت اما طی امروز و فردا به غیر از نوار شمالی استان در اکثر مناطق سرعت وزش باد گرمیج گاهی تند تا شدید بوده و با توجه به احتمال رخداد باد جانبی در منطقه فرودگاهی اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

 وی اظهار کرد: از فردا جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی در استان حاکم می‌شود که این وضع جوی تا روزهای پایانی هفته در استان ادامه می‌یابد و از روز دوشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/140/ش

نظر شما