شناسهٔ خبر: 44818743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی/ راه‌آهن تا پایان همین دولت به شهرکرد می‌رسد

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری از پیگیری تکمیل و اصلاح زیرساخت‌ مسکن مهر، راه‌آهن و اصلاح‌ راه‌های جاده‌ای استان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته نمایندگان استان در مجلس به همراه استاندار و تعدادی از مدیران استانی، دیداری با وزیر راه‌وشهرسازی داشتند که در این جلسه مشکلات بخش راه‌ها که زیرساخت اصلی هستند و مشکلات مسکن مهر استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌آهن سراسری در سال آینده و در همین دولت به مرکز استان خواهد رسید و از سمت جنوب به بنادر وصل خواهد شد که کارهای مطالعاتی زیادی روی این اقدام صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مسکن‌های مهر در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرکرد، لردگان و بروجن دچار مشکلاتی است و زیرساخت آن‌ها کامل نشده که وزیر دستور دادند تا سه ماه آینده زیرساخت‌ها کامل شود که امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد تکمیل خیابان‌ها، پل‌ها و ... باشیم تا مردمی که در این مناطق مستقر شدند از امکانات رفاهی بیشتری بهره‌مند شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه اصلاح مسیر بروجن به مبارکه و جاده بروجن به لردگان که به قتل‌گاهی برای رانندگان تبدیل شده است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر قول پیگیری داد.

وی تاکید کرد: در خصوص روکش آسفالت و ایجاد علائم هشداردهنده در مسیرها و تکمیل پل‌های فرسوده استان نیز مطالبی مطرح و قول‌های مساعدی گرفته شد.

 جعفری با بیان اینکه به احتمال زیاد جاده سفیددشت به بروجن تا 22 بهمن افتتاح خواهد شد، گفت: امیدواریم پس از این جلسه شاهد تحول جدی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و راه‌های جاده‌ای و راه‌آهن استان شویم.

انتهای پیام/68033

نظر شما