شناسهٔ خبر: 43302314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شرط عبور از گردنه سخت اقتصادی، احیای روحیه جهادی مسؤولان است

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: اگر مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گیرند و جهادگونه شب و روز نشناسند و برای مردم و در راستای اولویت‌های کشور حرکت کنند از این گردنه سخت، عبور خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امشب در برنامه چشم‌انداز با اشاره به اینکه مردم منتظر هستند تا تحولی در معیشت آن‌ها ایجاد شود، گفت: به زودی بسته حمایتی دهک‌های پایین جامعه برای رأی‌گیری به صحن مجلس آورده می‌شود.

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران بدانند شرایط فعلی کشور ماندنی نیست و به زودی با فضل الهی، درایت رهبری و صبوری مردم از گردنه تحریم‌ها و مشکلات عبور خواهیم کرد و افق روشنی پیش روی کشور است.

وی افزود: اگر مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گیرند و جهادگونه شب و روز نشناسند و برای مردم و در راستای اولویت‌های کشور حرکت کنند از این گردنه سخت، عبور خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به اینکه جنگ و تحریم از یک سو یک تهدید و از سوی دیگر، یک فرصت است، اضافه کرد: برای موفقیت کشور، استان و حتی شهرستان باید فرصت‌ها و قابلیت‌های آن را شناخت و بر مبنای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی توضیح داد: چهارمحال و بختیاری با ذخایر بالای آب شیرین، بهترین خاک و نیروی انسانی جزو برترین استان‌های کشور است.

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل راه‌آهن جزو اولویت‌های استان است، افزود: امسال 650 میلیارد تومان بودجه به این پروژه اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: همچنین امسال 300 میلیارد تومان بودجه به مابقی طرح‌های راه‌های مواصلاتی استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/68024/م

نظر شما