شناسهٔ خبر: 44619636 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تردد عادی در جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی در کشور را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شسرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های کشور عادی و بدون مشکل گزارش شده است همچنین ترافیک در ورودیهای شهر تهران نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌های استان خراسان و کرمان بارش باران گزارش شده است، تصریح کرد: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دیروز با توجه به اجرا از ساعت ۲۰ و تغییر یک ساعته نسبت به روزهای قبل با همکاری و همراهی مردم بخوبی اجرا شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان در شهرها با برنامه‌ریزی سفرهای خود بگونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خو رسیده بودند.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: تغییری که دیروز در ترافیک شهرها ایجاد شد باعث شد سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل بگیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر یافته بود.

وی تاکید کرد: امروز هم  تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع است. دورهمی‌های شب یلدا بزرگترین تهدید برای افزایش مجدد شیوع  بیماری کرونا محسوب می شود و باعث ادامه زنجیره سرایت و گسترش  بیماری می گردد. مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۰ شب روزهای شنبه و یکشنبه با جدیت و حساسیت بیشتری نسب به روزهای قبل در دستور اقرار گرفته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در این طرح مردم همچنان رکن اساسی این طرح مهم و پیشگیرانه هستند و  موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است. درصورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تخلف توسط دوربینهای ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می گردد.

نظر شما