شناسهٔ خبر: 44438651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر کل اوقاف کرمان در پی درگذشت آیت‌الله یزدی

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان در پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا، آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه که از یاران دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

آیت الله یزدی رحمت الله علیه  در تمام طول عمر خود از پشتوانه‌های استوار انقلاب اسلامی و از یاران فداکار امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌آمد و جانفشانی و فداکاری و پیشگامی ایشان قبل از آغاز نهضت اسلامی و خدمات ارزنده آن عالم فرزانه به اسلام و انقلاب و مردم شریف ایران در مسندهای گوناگون حوزوی، علمی، فرهنگی، تقنینی و قضایی و در جایگاه‌های مهم شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه‌های علمیه، ماندگار و فراموش ناشدنی است.

فضیلت‌های اخلاقی و روح انقلابی و بصیرت سیاسی و تلاش اجتماعی ایشان برای همگان درس‌آموز و الهام بخش خواهد بود.

اینجانب درگذشت ایشان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و بیت مکرم و تمامی بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

نظر شما