شناسهٔ خبر: 44437671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مرحوم آیت الله یزدی در جریان فتنه بر مواضع انقلاب تأکید داشت/ حفظ نظام و انقلاب اولویت ایشان بود

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی گفت: مرحوم آیت الله یزدی در جریان فتنه ها در طی دوره های مختلف، مواضع انقلاب را سر دست گرفت و همچنین حفظ نظام و تداوم انقلاب را اولویت اول همه شئونات خود قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلیمن امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت فوت آیت الله محمد یزدی گفت: ایشان سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب، انقلاب و خدمت به حوزهای علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و رحلت ایشان ضایعه ای سنگین و ثلمه ای جبران نشدنی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه این فقیه عالیقدر از چهره‌های اثرگذار، مبارزان راه دشوار انقلاب و از وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بودف عنوان کرد: مرحوم آیت الله یزدی در مناصب مهم نظام جمهوری اسلامی همچون مجلس خبرگان رهبری، قوه قضاییه، شورای نگهبان و جایگاه های حوزوی چون جامعه مدرسین و امر تعلیم و تربیت طلاب نقش‌ موثری ایفا کرد.

وی بیان کرد: این ضایعه سنگین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، حوزه علمیه، روحانیت عظیم الشأن، جامعه مدرسین و به ملت ایران، مردم استان قم و همه‌ ارادتمندان، شاگردان و خاندان گرامی ایشان تسلیت می گویم و از خدای متعال برای ایشان رحمت، مغفرت و علوّ درجات درخواست می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در خصوص مواضع انقلابی مرحوم آیت الله یزدی تصریح کرد: مواضع ایشان نسبت به انقلاب شفاف و صریح بود و همچنین به مرزبندی هایی که امام راحل و مقام معظم رهبری با دشمنان تبیین می کردند، پای بند بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ها در طی دوره های مختلف، مواضع انقلاب را سر دست گرفت و همچنین حفظ نظام و تداوم انقلاب را اولویت اول همه شئونات خود قرار دادند.

انتهای پیام/م

نظر شما