شناسهٔ خبر: 44424156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی: آیت الله یزدی با مواضع شفاف و استوار به نظام خدمت کرد

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله یزدی با مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی آمده است: خبر ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

در این پیام تصریح شده است: آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری کرد.

در این پیام آمده است: مجاهدت‌های ایشان در خدمت امام راحل از آغاز شروع مبارزات علیه رژیم پهلوی با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود و بعد از انقلاب نیز با توجه به جایگاه علمی و حوزوی با پذیرش مسئولیت های خطیر از جمله ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین، عضویت در شورای نگهبان و… با همان مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور داشت.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله و رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/خ

نظر شما