شناسهٔ خبر: 44407354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار اردبیل: عملیات اجرایی بزرگراه پارس‌آباد - سربند خرداد ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و با انجام اقدامات لازم در حال حاضر اجرای پروژه بزرگ چهار بانده جاده‌های شمال استان پیگیری می‌شود و عملیات اجرایی بزرگراه پارس‌آباد - سربند خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند اظهار داشت: با هدف تقویت عملیات اجرایی پروژه‌های تبدیل جاده‌های شمال استان اردبیل به چهار بانده و بزرگراه و رفع مشکلات این منطقه اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام می‌شود.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های جاده‌ای شمال استان اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به میزان 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه پارس آباد به سربند اختصاص یافته است و این پروژه با اهتمام جدی عملیاتی می‌شود.

بهنامجو با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محورهای مواصلاتی در این منطقه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و با انجام اقدامات لازم در حال حاضر اجرای پروژه بزرگ چهار بانده جاده‌های شمال استان پیگیری می‌شود و عملیات اجرایی بزرگراه پارس آباد - سربند خرداد ماه سال 1400 به اتمام می‌رسد.

استاندار اردبیل در ادامه با تاکید بر اعتبارات این پروژه اساسی و مهم بیان کرد: برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد تومان اختصاص یافته که 10 میلیارد آن مربوط به پرداخت مطالبات پیمانکار و 10 میلیارد دیگر برای تکمیل فاز اول این پروژه از پارس‌آباد خواهد بود.

وی پروژه چهار بانده جاده پارس‌آباد را از اهمیت بسیار بالایی برای استان دانست و اظهار کرد: به منظور آغاز عملیات اجرایی 45 کیلومتری پروژه چهار بانده محور سربند پارس‌آباد تا سه راهی شهرستان مشگین شهر نیز اقدامات اولیه انجام و پیمانکاری قوی برای این پروژه در حال جذب است.

انتهای پیام/146/ ز

نظر شما