شناسهٔ خبر: 44348812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری 28 سارق در یک طرح ضربتی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح 48 ساعته مبارزه با سارقان و کشف وسایط نقلیه مسروقه با دستگیری 28 سارق و کشف ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو سرقتی در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون قرارگاه مبارزه با سرقت،  طرح 48ساعته مبارزه با سارقان و کشف وسایط نقلیه مسروقه با محوریت پلیس آگاهی استان ومشارک پلیس آگاهی شهرستان ها و تجسس کوپ بندرعباس با هدف ارتقای کشف و دستگیری سارقان اجرا شد.

وی افزود: مأموران با افزایش اکیپ های محسوس و نا محسوس، گشت خودرویی و موتوری در سطح حوزه استحفاظی، کشف و دستگیری سارقان و شناسایی افراد سابقه دار و تحت تعقیب مقام قضائی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: مأموران در اجرای این طرح 31دستگاه موتورسیکلت و 8دستگاه خودرو سرقتی را کشف و 28 نفر سارق که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲۹ دستگاه خودرو دارای دستور قضائی، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ضربتی و منسجم، 56 نفر از محکومین متواری و تحت تعقیب مقام قضائی شناسایی و در عملیات هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جعفری با تأکید بر استمرار طرحهای پاک سازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی، اظهار داشت: پلیس با هرگونه بی نظمی و هنجار شکنی در سطح استان با جدیت مبارزه و با مجرمان و افرادی که قصد بر هم زدن آرامش عمومی داشته باشند برابر قانون رفتار می کند و می طلبد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت توسط مخلان نظم عمومی در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما