شناسهٔ خبر: 44210043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله اعرافی: خون شهید فخری‌زاده سبب بیرون‌رفتن آمریکا از سرزمین‌های اسلامی می‌شود

گروه استان‌ها ــ مدیر حوزه‌های علمیه گفت: پیام ما به دشمنان این است که بدانید راه شهیدان ادامه پیدا می‌کند و عقب‌گرد و تسلیمی وجود ندارد، انتقام الهی در کمین شما است، خون شهیدان مقاومت و فناوری بیرون‌رفتن آمریکا از سرزمین‌های اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: ما سوگواریم که چهره‌ای بزرگ و پدر دانش هسته‌ای و فناوری‌های دفاعی و مبتکر بسیاری از پروژه‌های علمی و پژوهشی همچون ساختن کیت کرونا و واکسن این بیماری منحوس را از دست دادیم اما افتخار می‌کنیم که انقلاب اسلامی باب ایثار و شهادت را به‌روی ما گشوده است.

وی با اشاره به پیام خون شهید فخری‌زاده برای محور مقاومت بیان کرد: محور مقاومت بداند ایران همچنان نیرومند و مقتدر است و بر همه موانع غلبه خواهد کرد، ما مردان شهادت هستیم و کنار مظلومان عالم ایستاده‌ایم و امواج توفنده انقلاب فروکش نخواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: شهید فخری‌زاده سردار علم، دانش و فناوری است، در منطق دینی شهادت یک فرد برترین قله سعادت محسوب می‌شود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن همان‌طور که اقتصاد را هدف گرفته است، فرهنگ و علم را نیز در تیررس خود قرار داده است، زیرا برای آن‌ها گران و سنگین می‌آید که کشوری که در همه ابعاد در محاصره است با تلاش و همت دانشمندان و نهادهای انقلابی‌اش در عرصه‌های فناوری‌های نوین گام‌های بلند بردارد.

امام‌جمعه قم ادامه داد: پیام خون شهید فخری‌زاده به مسئولین و مدیران مملکت این است که شجاع و صریح باشند و کنار حکمت و عقل دقیق ایمانی و انقلابی، صراحت و شجاعت آمیخته با عقلانیت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه "ایستادگی ما سبب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود"، افزود: هرگونه کوتاهی مقابل دشمن به‌معنی شکست در روزهای آینده است، ملت ایران باید از خون شهید فخری‌زاده درس ایستادگی و مقاومت در همه زمینه‌ها به‌ویژه اقتصاد را بگیرد.

آیت‌الله اعرافی خاطرنشان کرد: پیام ما به دشمنان این است که بدانید راه شهیدان ادامه پیدا می‌کند و عقب‌گرد و تسلیمی وجود ندارد، انتقام الهی در کمین شما است، بهای خون شهیدان مقاومت و فناوری بیرون رفتن آمریکا از سرزمین‌های اسلامی است.

انتهای پیام/452/ز+

نظر شما