شناسهٔ خبر: 44186392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» توسط امام جمعه و استاندار کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و علی زینی‌وند استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت دانشمند عرصه دفاعی را  تهنیت و تسلیت گفتند.

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

ابنجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای عرصه فناوری‌های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهیدان عزیز تجدید پیمان می‌بندیم.

بیانیه و پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج‌قاسم سلیمانی

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی مزدور آن آرمان‌ها و منافع ملی ملت مسلمان ایران را نشانه گرفتند و در آستانه‌ سالگرد شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری ورقی بر اوراق سیاه پرونده تبهکاری و خیانت خود افزودند و دستان خبیث خود را به خون پاک دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده آلوده کردند.

بیگمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمن ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل و سعودی و مزدوران منطقه‌ای آنها از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته‌ای و قدرت دفاعی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نماید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی و ‌بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه، شهادت استاد و دانشمند مجاهد برجسته هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده را محضرحضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران، خانواده گرامی‌اش تسلیت عرض نموده و تاکید می‌نماید راهی را که شهید فخری‌زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد و گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما