شناسهٔ خبر: 44186003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سرگزی با صدور پیامی

شهدای دانشمند هسته‌ای سند مظلومیت ایران اسلامی هستند

رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس در پیامی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر فخری‌زاده، این اقدام را باعث انگیزه بیشتر برای پیشرفت کشور دانست.

صاحب‌خبر -

به به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدسرگزی رئیس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی در مجلس شورای اسلامی در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس به شرح زیر است:

بِسْمِ ربّ الشهداء و الصدیقین

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ* سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ* وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ(محمد ۴-۶)

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
شهادت این دانشمندان برجسته (دانشمندان هسته ای) در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند.

باری دیگر جنایت سبعانه و ضدانسانی ایادی استکبار و اهریمنان تاریک اندیش موجب شهادت دریغ انگیز یکی از سرمایه های علمی و فرزند برومند ایران اسلامی شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور گردید.

شهدای دانشمند هسته ای، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند. بی گمان دشمنان با ترور و جنایات خبیثانه خود در این خیال واهی بسر می برند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند اما نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت تنومند تر خواهد شد و همچنان که شهادت دانشمندان شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن کاروان علم و دانش را از حرکت بالنده خویش باز نداشت ، خون این دانشمند فرهیخته نیز همراه با تألم و تأثری که بر جای می گذارد، بوستان علم و معرفت را در نقطه نقطه میهن اسلامی بارور خواهد ساخت.

ضمن محکوم نمودن این حرکت خبیث و ناجوانمردانه ضد بشری با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای عرصه فناوری هسته ای و تداوم راه پر افتخار آنان با تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) ، شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را محضر حضرت ولی عصر (عج) ، فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده مکرم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

محمد سرگزی 

رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

نظر شما