شناسهٔ خبر: 44185346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

شهریاری در واکنش به ترور بزدلانه دانشمند ایرانی:

این ترور بزدلانه نشانه‌ به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابله با ملت مصمم ایران است

دبیر کل مجمع خیرین سلامت گفت: این ترور بزدلانه نشانه‌ به بن بست رسیدن استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از دانشمندان برجسته ، شهید محسن فخری زاده، اندوه بزرگی بر دل علاقمندان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. این ترور بزدلانه نشانه‌ به بن بست رسیدن استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن ایران اسلامی است. 

رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور رونق یافته امروز قائم به هیچ فردی نیست و دشمنان ملت ایران قطعاً با چنین اقداماتی قادر نخواهند بود پیشرفت‌های علمی ملت ایران را متوقف کنند.

اینجانب این ضایعه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، امت شهیدپرور کشورمان و خانواده محترم آن شهید و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر و سکینه الهی و برای آن شهید عزیز علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور/

پایان پیام

نظر شما