شناسهٔ خبر: 44160218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی به افراد بی‌بضاعت

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز از توزیع ۱۴۹۵ بسته معیشتی میان نیازمندان استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد فخازاده در مراسم رزمایش اهدا ۱۴۹۵ بسته معیشتی به نیازمندان توسط ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز، گفت: امروز مفتخر هستیم که خداوند متعال این توفیق را به ما عنایت کرد که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به بحث خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه ورود پیدا کردیم.

او افزود: آن چیزی که ذهن‌ها تداعی می‌کند این است که مجموعه ستاد نمازجمعه صرفا در راستای برگزاری نمازجمعه نقش آفرینی میکند، اما آن عرصه‌ای که مقام معظم رهبری باز کردند در راستای کمک رسانی به افراد ضعیف جامعه، ستاد نماز جمعه هم در این راستا ورود پیدا کرد.

فخار زاده اظهار کرد: در موضوع فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۹۹ طبق پیش بینی‌هایی که صورت گرفته بود، بنا شد ۱۴۴۰ بسته را تهیه و میان نیازمندان توزیع کنیم، اما خوشبختانه با توفیقاتی که حاصل شد با ورود خیرین، ۴ مرحله کمک رسانی اجرا شد.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون در چهار مرحله ۲۸۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: اکنون ۱۴۹۵ بسته معیشتی به افراد کم برخوردار و نیازمند در استان توزیع خواهد شد.

اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی به افراد بی‌بضاعت

اهدای ۱۴۹۵ بسته معیشتی به افراد بی‌بضاعت

انتهای پیام/

نظر شما