شناسهٔ خبر: 4405861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برنامه های هفته زن اعلام شد/ برگزاری مراسم گرامیداشت همسر امام با حضور رئیس جمهور

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانوارده برنامه‌های هفته مادر و گرامی‌داشت مقام زن را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا شهیندخت مولاوردی در نشست خبری خود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه با بیان اینکه در هفته زن ۱۰۰ هزار برنامه برگزار خواهد شد، گفت:  زن، سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی؛ زن، کرامت انسانی و حقوق شهروندی؛ زن، سرمایه اجتماعی، مدیریت و مشارکت؛ زن، اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی؛ زن، سلامت، شادابی و امید؛ زن، خانواده سالم، جامعه سالم و زن، تحقق عدالت، همدلی و همزبانی به ترتیب عناوین هفته زن ازتاریخ ۲۱ تا ۲۷ فروردین هستند. 

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه هفته زن، بزرگداشت بانو خدیجه ثقفی همسر و یار امام راحل است که با حضور رییس جمهور در روز ۲۳ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود و به نقش این بانو در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد. 

مولاوردی افزود: ۲۴ فروردین ماه جاری نیز همایش یاس مهربانی با همکاری آموزش و پرورش و رونمایی از تندیس شهید محبوبه دانش در میدان ۱۷ شهریور و تجلیل از مقام مادر در بانک کشاورزی انجام صورت می‌گیرد. ضمن اینکه ۲۵ فروردین ماه جاری نیز دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از سوی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تاکنون ۲۵ استان و ۲۴ وزارت خانه، برنامه‌های پیشنهادی خود را در مورد هفته زن ارایه داده‌اند، گفت: بیشترین آمار در این زمینه به استان فارس و در بین دستگاه‌های اجرایی مربوط به بنیاد شهید است. 

وی اظهار کرد: دیدار از زندان زنان و خوابگاه‌های دانشجویی، افتتاح طرح‌ها، برپایی نمایشگاه‌ها، اعزام کاروان سلامت و ویزیت رایگان زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست از سوی هلال احمر و تبلیغات و انتشارات طی هفته زن در کل استان‌های کشور از جمله دیگر برنامه‌های در این هفته است.

نظر شما