شناسهٔ خبر: 44040795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروانی: بازیکنان نفت با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌روند

تهران- ایرنا- مربی تیم صنعت نفت با بیان اینکه نفرات تیمش با تمام توان برابر پرسپولیس به میدان می‌روند، گفت: بازی فردا برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: هفته دوم لیگ در حال برگزاری است؛ با توجه به اینکه هنوز عیار جدول مشخص نشده و به نظر می‌رسد که در هفته های آینده شرایط تاکتیکی تیم ها بهتر شود. در هفته اول شرایط خاصی داشتیم و تا یکی ۲ ساعت قبل از بازی پنجره های ما بسته بود و امیدوار بودیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما اینطور نشد و از نفرات جوان استفاده کردیم.

وی در ادامه افزود: باید از مدیرعامل و هیات مدیره و مسوولین پالایشگاه صنعت نفت تشکر کنم که با تلاش آنها پنجره ما باز شد. همچنین از نفرات باتجربه تیم تشکر می کنم که به خوبی در درون زمین مدیریت کردند و جوان‌ترها را هم کمک کردند تا نمایش خوبی داشته باشند.

مربی نفت آبادان تصریح کرد:  مشخص شد ما مجموعه بسیار خوبی هستیم و سه امتیاز شیرین را نیز به دست آوردیم. به عنوان پاداش بازیکنان جوان تیم ما همراه ما به تهران آمدند تا برای اولین بار از مجموعه ورزشگاه آزادی دیدن کنند. از اول می خواستیم تیم دوم داشته باشیم اما نمی دانستیم اینقدر زود از آنها استفاده خواهیم کرد. توقع ما این بود که این نفرات در نیم فصل دوم بتوانند کمک حال ما باشند. خوشحالیم که در بازی برابر پیکان آنها نشان دادند انتخاب های کادر فنی اشتباه نبوده و آنها قطعا می توانند حرف‌های زیادی در فوتبال آبادان برای گفتن داشته باشند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نسبت به تیم پارسال ۱۰، ۱۲ بازیکن را از دست دادیم و نیاز به زمان بیشتری داریم تا درک متقابل برقرار شود. بازیکنان باید با تدابیر فنی سیروس پورموسوی آشنا شوند. نیاز به زمان هست. ما جوان های خوبی را جذب کردیم و این بازیکنان که دست پرورده فوتبال آبادان و خوزستان بودند نشان دادند حرف های زیادی برای گفتن دارند. فردا(شنبه) با تمام نفرات وارد زمین می‌شوند. قول می دهم بچه های ما با تمام توان کار می کنند. بازی فردا برای هر دو تیم و به خصوص برای پرسپولیس سخت خواهد بود. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که چیزهایی که می خواهیم در زمین پیاده شوند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس بعد از رفتن ستاره هایش با مشکل روبرو می شود یا خیر گفت: تیم فوتبال پرسپولیس از معدود تیم‌هایی بود که در لیگ قهرمانان آسیا کادر فنی خود را تغییر نداد. گل‌محمدی بازیکنانی را به خدمت گرفت که با آنها در ذوب آهن یا شهرخودرو کار کرده و از این بازیکنان شناخت نسبی داشته است. آنها نفراتی را گرفته اند که نیاز داشتند و خلاء را پرکنند. نتیجه اش را هم در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم و تعویض بازیکنان و رفتن یک سری از نفرات روی کار این تیم تاثیر نمی گذارد.

پیروانی درباره عملکرد درخشان طالب ریکانی و اینکه آیا استحقاق حضور در تیم ملی را دارد یا خیر بیان داشت: چند ماهی است که با صنعت نفت کار می کنم. نقشی که طالب ریکانی در تیم ما دارد فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی دارد. مدیریت خوبی در درون و بیرون از زمین دارد. یک کاپیتان تمام عیار است. او در بازی اول هم نقش غیر قابل انکاری داشت. این بازیکن شرایط ایده آلی دارد و قطعا به عنوان یک چپ پای تکنیکی می تواند به تیم ملی کمک کند. شاید هر کس دیگری بود و متوجه می شد که ۶ بازیکن آکادمی قرار است در زمین حضور داشته باشد احساس مسوولیتش خدشه دار می شد اما طالب کاملا مثبت به این قضیه فکر می کرد.

مربی صنعت نفت در پایان درباره مذاکره پیکان با محمد طیبی گفت: این مساله یک شنیده‌ بود. پنجره ما بسته بود و چهارشنبه نقل و انتقالات تمام می‌شد. شاید حرف من منطقی نباشد اما به بازیکنان حق می دهم. پیکان تیم خوبی است اما بعد از شکست مقابل ما حساس کرد یک مدافع مرکزی داشته باشد. نه فقط با محمد طیبی بلکه با دیگر بازیکنان ما هم صحبت شد اما بازیکنان ما با مسوولیت بالا ماندند. در جلسه ای که داشتیم بازیکنان گفتند که می مانند و حتی اگر پنجره باز نشود، ۶ ماه در کنار تیم می مانند تا در ادامه تزریق شوند. امیدوارم با تمام شدن این مشکلات، هواداران پرشور ایرانی به ورزشگاه برگردند.

گفتنی است تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا(شنبه) از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

نظر شما