شناسهٔ خبر: 44004465 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره خبر داد

تکریم و احترام مددجویان در راس اهداف کمیته امداد

بختیاری تکریم و حرمت نهادن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره را از اهداف و ماموریت‌های اصلی این نهاد برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم امضای تفاهم نامه کمیته امداد و صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دقایقی پیش با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره، علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و معاونان مراکز فوق برگزار شد.

در این مراسم مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره به بیان توضیحاتی درباره تفاهم نامه فوق پرداخت.

بختیاری تکریم و حرمت نهادن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره را از اهداف و ماموریت‌های اصلی این نهاد برشمرد و گفت: برای ما به عنوان خادم مردم حفظ حرمت و شان افراد و خانواده‌های تحت حمایت در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه افزود: بر اساس تفاهم نامه فوق مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره می‌توانند از خدمات جاری بیمه و همچنین خدمات در دوران بازنشستگی بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره یادآور شد: سقف در نظر گرفته شده برای بهره‌مندی از خدمات تفاهم نامه امضا شده ۳۰۰ هزار نفر نفر است و به طور مشترک میان کمیته امداد و تامین اجتماعی به امضا رسیده است.

بختیاری شرط سنی استفاده از خدمات تفاهم نامه بیمه‌ای را از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی برشمرد و گفت: گروه‌های سنی یاد شده در این دوران می‌توانند در صورت نیاز از خدمات آن استفاده کنند.

علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز در بخشی از این مراسم به بیان توضیحاتی درباره امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی ره با صندوق بیمه تامین اجتماعی پرداخت.

شیرکانی گفت: ظرفیت‌های خوبی در تفاهم نامه پیش بینی شده و با همکاری دو مجموعه خدمات خوبی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره در غالب بیمه تامین اجتماعی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت تعیین شده برای استفاده روستائیان، کشاورزان و عشایر از خدمات بیمه‌ای ۳۰۰ هزار نفر است و به تدریج افراد واجد شرایط و مددجویانی که نیازمند دریافت خدمات از کار افتادگی، طی شدن دوره درمان و مواردی از این قبیل باشند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

نظر شما