شناسهٔ خبر: 43924268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

مرزبانان ضامن امنیت پایدار کشور/ انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان ضامن امنیت پایدار کشور هستند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد علی گودرزی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی در هنگ مرزی ارومیه گفت: روز گذشته سربازان مرزبانی هنگ مرز ارومیه با دلیرمردی و رشادت در برابر ۱۵ نفر از اشرار تا دندان مسلح ایستادند و اجازه نفوذ اشرار و ضدانقلاب را به کشور ندادند.

او با بیان اینکه امنیت کشور و درخت تنومند انقلاب اسلامی با این خون‌ها آبیاری شده و می‌شود، ادامه داد: امروز در شورای تأمین استان با دستورات ویژه به نیرو‌های پرصلابت و پرتوان نظامی استان تا سرکوب نهایی دشمنان و ضدانقلاب و کسانی که دل در گرو اشرار دارند برنامه ریزی اساسی صورت می‌گیرد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن این افراد پست را به سزای اعمالشان می‌رسانیم و انتقام سختی از آن‌ها با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی استان خواهیم گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه جوانان و مردم غیور آذربایجان غربی و مرزنشین کشور با حدالقل امکانات در راه دفاع از امنیت کشور جان خود را از دست داده و می‌دهند، گفت: متأسفانه عرب‌های تفاله‌ای که کنار ما هستند با اختصاص بودجه‌های کلانی تروریست‌ها را هدایت می‌کنند تا در کشور ما ناامنی ایجاد کنند، اما تاکنون پایمردی مردم غیور و مرزبانان رشید توطئه‌های آنان تاکنون نقش بر آب شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه این حملات تروریستی اولین نبوده و آخرین نیز نخواهد بود و در حمله تروریستی روز گذشته نیز تلفات سنگینی به اشرار وارد شد، تاکید کرد: با همراهی تمامی نیرو‌های پرتوان نظامی در استان آذربایجان غربی و همکاری دستگاه‌هایی که نقش مهمی در تأمین امنیت دارند انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/م

نظر شما