شناسهٔ خبر: 43577351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

امام جمعه اردبیل: وهابیت لکه ننگی بر دامن اسلام است

امام جمعه اردبیل گفت: وهابیت لکه ننگی بر دامن اسلام است که در بسیاری از مواقع باعث ترویج خشونت و بدنامی مسلمانان شده است

صاحب‌خبر -
/خبرگزاری آران

خبرگزاری آران / سرویس ایران

امام جمعه اردبیل گفت: وهابیت لکه ننگی بر دامن اسلام است که در بسیاری از مواقع باعث ترویج خشونت و بدنامی مسلمانان شده است.

حجت‌الاسلام عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: کنگره 15 میلیون نفری که شیعیان و محبان اهل بیت در اربعین حسینی برپا کردند ، نشان داد که امام حسین (ع) شخصیتی ممتاز و جذاب است که از هر گوشه این کره زمین خیل عزادارانی هستند که به سمت کربلا حرکت می کنند تا در اربعین حسینی کنگره عظیم عشق به ساحت امام حسین (ع) را به نمایش بگذارند.

وی افزود: این دلدادگی برای وهابیت این پیام را دارد که دست از رفتارها و نگرش‌های سفاحت‌گونه بردارند و از این همه عشق و دلدادگی درس عبرت بگیرند تا بیشتر از این آبروی خود و اسلام حقیقی را نبرند.

امام جمعه اردبیل گفت: قطعاً جنایات وهابیت به اسلام و چهره نورانی آن ضربه وارد کرده و این اقدامات مستمسکی برای غربی ها شده است تا چهره اسلام را تخریب کرده و تخطئه کنند.

حجت‌الاسلام عاملی افزود: نظام غرب با بستن شبکه های جمهوری اسلامی ایران سعی دارد با به نمایش گذاشتن جنایت القاعده ، طالبان ، وهابیت و سلفی‌ها دین اسلام را دین خشونت و جنگ و کشتار معرفی کند در حالی که جمهوری اسلامی ایران با کانال‌هایی که برنامه‌هایشان را از طریق ماهواره به تمام دنیا پخش می‌کردند ، حقیقت اسلام را نشان می‌دادند./خ

پایان پیام.

نظر شما