شناسهٔ خبر: 43313553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

نظارت‌های بازرسان باید بدون وقفه و با جدیت ادامه داشته باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه مردم از بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در بازار خسته شده‌اند، گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد تا هیچ کمبودی از بابت کالا‌های اساسی در بازار احساس نشود.

وی افزود: اتاق اصناف استان اعلام می‌کند که ۲۵ هزار بازدید نظارتی از واحد‌های صنفی سطح استان داشته است، اما سازمان صمت این آمار را قبول ندارد و همین موضوع نشان می‌دهد که اتحادیه‌های صنفی ما در زمینه نظارت بربازار جدی نبوده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: افزایش قیمت کالا‌ها باید بر اساس اصول مشخص و معین انجام شود تا در حق مردم جفا صورت نگیرد.

قبادی تصریح کرد: اینکه برخی صنوف توقع دارند در این شرایط مانند گذشته اجناس خود را با ۱۰۰ درصد سود بفروشند، منطقی نیست و باید با درک شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، کالا‌های خود را منصفانه به فروش برسانند.

وی بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: مهار افزایش قیمت‌ها به همراهی مردم و اصناف بستگی دارد.

نظر شما