شناسهٔ خبر: 69212296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

فعالیت پیشکسوتان ارزش‌گذاری شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: باید به پیشکسوتان و بزرگان در هر حوزه‌ای احترام بگذاریم و تلاش کنیم تا با ارزش‌گذاری بر فعالیت آنان، به الگویی برای نسل آینده تبدیل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در آئین نکوداشت سه پیشکسوت زنجانی عرصه ورزش با ابراز ناخرسندی از جایگاه نه چندان مطلوب ورزش استان زنجان در سطح کشور، افزود: بی‌تردید یکی از دلایلی که باعث شده است تا سهم و جایگاه ورزش استان در سطح کشور مطلوب نباشد، ارتقا نیافتن مؤلفه‌های ورزشی است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش مقوله‌ای بسیار گسترده بوده و برای کسب موفقیت در این عرصه باید مؤلفه‌های زیادی مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: یکی مهم‌ترین مولفه‌ها در این زمینه، توجه به زیرساخت‌ها و نیز تجهیزات ورزشی است که خوشبختانه زنجان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی عملکرد قابل قبولی به ویژه طی سه سال اخیر داشته است.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه طی سه سال گذشته شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به خصوصی استخرها بودیم، ادامه داد: علاوه بر اینکه توجه ویژه‌ای نسبت تکمیل پروژه عظیم استادیوم ۱۵ هزار نفری صورت گرفته است، به طوری که تلاش شد روند اجرای این پروژه که بر عهده شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی بود، تسریع یابد.

افشارچی با بیان اینکه با بهره‌برداری از استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، فصل جدیدی در توسعه رشته‌های فوتبال و دو و میدانی آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در خصوص این پروژه انجام شد، بحث تبدیل این پروژه از ملی به استانی و واگذاری آن به یک پیمانکار بومی بود که این روند بعد از گذشت شش ماه به سرانجام رسید.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی‌های صورت گرفته در خصوص پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان و با یادآوری اینکه با سپردن این پروژه به پیمانکار بومی، شاهد تسریع در روند اجرای پروژه و نیز مقاوم‌سازی آن بودیم، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که تا به امروز در این خصوص انجام شده است، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان باشیم.

نظر شما