شناسهٔ خبر: 43310180 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برخورد ایجابی پلیس با افراد فاقد ماسک

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت گفت: برخورد پلیس با کسانی که ماسک نمی‌زنند، ایجابی و ارشادی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» در حاشیه طرح «ظفر 7» که صبح امروز (دوشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه بیشتر شهروندان استفاده از ماسک را جدی گرفته اند و از بقیه هم انتظار داریم همکاری کنند.
 
هنوز کسی جریمه نشده است
سردار رحیمی با اشاره به اجباری شدن ماسک و نقش پلیس گفت: همکاری دقیق و کاملی با ستاد کرونا خواهیم داشت و هنوز کسی جریمه نشده است.
وی در ادامه افزود: سازوکار این طرح ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.
 
کشف دو تن و 194 کیلوگرم مواد مخدر
سردار رحیمی با اشاره به اینکه هفتمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر برگزار شد، اظهار داشت: در این مرحله 196 حکم قضایی برای قاچاقچیان و خرده فروشان به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: در این طرح شش باند مهم مواد مخدر شناسایی و دو تن و 194 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و 24 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری هزار و 263 خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و افزود: تعداد زیادی از منازلی که به‌عنوان محل خرید و فروش مواد مخدر شناسایی و 11 دستگاه از این منازل پلمب شدند.
سردار رحیمی همچنین به دستگیری 11 نفر از اراذل و اوباشِ دخیل در قاچاق و فروش مواد مخدر و توقیف 38 خودرو طی اجرای هفتمین مرحله از طرح ظفر اشاره کرد.
وی با بیان اینکه 28 باند مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون منهدم شده‌اند، گفت: در این بازه زمانی 17 تن مواد مخدر کشف شده است.
 
ذات اراذل و اوباش عربده کشی است
فرمانده انتظامی پلیس گفت: روزانه افراد زیادی دستگیر می‌شوند، اما ذات اراذل و اوباش عربده کشی، دست درازی به نوامیس مردم و گردن کلفتی است بنابراین در شهر گرداننده می‌شوند.
وی افزود: وظیفه ما برقراری امنیت است و درگیر جو‌ها نمی‌شویم و برخورد جدی ادامه دارد.
سردار رحیمی با اشاره به ضرب و شتم متهم افزود: وقتی یکی از اراذل اورده شد، یک نفر که قربانی آن‌ها بود، بلند فریاد زد که دیدید عاقبت کارتان را و فرد متهم شروع به داد و بیداد کرد که مامور پلیس این اقدام را انجام داد.

نظر شما