شناسهٔ خبر: 43309316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۱۷ تن مواد مخدر در سایه ظفر هفت‌گانه پلیس پایتخت

تهران- ایرنا- رییس پلیس پایتخت گفت: ۱۷ تن انواع مواد مخدر با اجرای هفت مرحله از طرح «ظفر» کشف و ۲۸ شبکه نیز متلاشی شده است.

صاحب‌خبر -

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در هفتمین مرحله از طرح ظفر و در جمع خبرنگاران افزود: این مرحله از طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که فضای عمومی جامعه را با فروش مواد مخدر آلوده می‌کنند، اجرا شد و ۱۹۶ حکم قضایی برای قاچاقچیان عمده و خرده‌فروشان صادر شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۷۲ساعت گذشته ۶ شبکه مواد مخدر متلاشی و از اعضای آنها ۲ تن و ۱۹۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۲۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: یک‌هزار و۲۶۳ نفر خرده‌فروش پارک‌ها و معابر نیز در این طرح دستگیر شدند و ۱۱ باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود، پلمب شد.

وی اظهار داشت: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر توزیع و فروش مواد مخدر دست داشتند، طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند و ۳۸دستگاه خودرو و موتورسیکلت از آنها کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از یک شبکه توزیع مواد مخدر که اعضای آن از جنوب شرق کشور به تهران رسیدند، ۷۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار نفر از اعضای اصلی آن نیز دستگیر شدند.

همکاری کاملی با ستاد کرونا داریم

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجباری شدن ماسک و نقش پلیس نیز بیان کرد: ما همکاری دقیق و کاملی با ستاد کرونا داریم و هنوز کسی جریمه نشده است و همچنین برخوردها بیشتر ایجابی خواهد بود.
دورگردانی اراذل در پایتخت ادامه دارد
سردار «حسین رحیمی» با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از اراذل و اوباش در تهران دستگیر می‌شوند، گفت: ذات این افراد عربده‌کشی، دست‌درازی به نوامیس مردم و گردن کلفتی است بنابراین به محض دستگیری‌شان توسط پلیس در شهر گرداننده می‌شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: وظیفه ما برقراری امنیت است و درگیر جوسازی‌های ایجاد شده توسط برخی از رسانه‌های معاند نمی‌شویم و برخورد جدی با اراذل و اوباش ادامه دارد.
سردار رحیمی در مورد متهمی که در خلال گرداننده شدن در شهر مورد ضرب و شتم نیروهای پلیس قرار گرفت، افزود: وقتی این اراذل‌ و اوباش توسط نیروهای پلیس گردانده شد فردی که قبلا با این مجرم درگیر و قربانی وی شده بود، بلند فریاد زد «عاقبت کارت را دیدی» که متهم شروع به داد و بیداد کرد و ماموران پلیس او را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

نظر شما