شناسهٔ خبر: 4321378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رئیس رژیم صهیونیستی:

«ما اینجا در بیت المقدس هستیم، اما همه تمرکزمان بر لوزان است»

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی تایمز نوشت، رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی گفت، اسرائیل به شدت درباره مذاکرات هسته ای با ایران در لوزان نگران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با هیئت نمایندگان سناتورهای دو حزب آمریکا در بیت المقدس، درباره چشم انداز توافق هسته ای با ایران ابراز نگرانی کرد.
پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی تایمز نوشت، رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی  گفت،اسرائیل به شدت درباره مذاکرات هسته ای با ایران در لوزان نگران است. وی همچنین اذعان کرد به توانمندی دولت آمریکا برای متوقف کردن هر بدخواهی در دنیا، ایمان دارد.
ریولین در دیدار با نمایندگان هر دو حزب آمریکا در بیت المقدس بیشتر درباره مذاکرات هسته ای ایران که در شهر لوزان سویس در حال برگزاری است، تمرکز داشت. این مذاکرات دیروز چهارشنبه با وجود پایان ضرب الاجل تعیین شده برای سی و یک مارس، همچنان ادامه داشت.

رووین ریولین


ریولین گفت: « ما در اینجا در بیت المقدس هستیم، اما همه تمرکز ما بر روی اتفاقاتی است که در لوزان می افتد. هرچند گزارش های دقیق و بسیاری از لوزان مخابره می شود، اما درباره این احتمال که ایران بتواند توانمندی هسته ای خود را حفظ کند، نگرانیم.»
ریولین در ادامه نظرات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که چند ساعت پیش از این دیدار بیانیه ای  در اعتراض به مذاکرات لوزان ارائه کرده بود را تکرار کرد. نتانیاهو ادعا کرده است ایران بر هدف دیرینه خود برای نابودی رژیم صهیونیستی پافشاری دارد.
به نوشته این روزنامه، ریولین در این دیدار بار دیگر نگرانی های این رژیم را از پیام هایی که از تهران مخابره می شود، برجسته کرد. وی تاکید کرد ایران هسته ای تنها برای رژیم صهیونیستی تهدید محسوب نمی شود.
با این حال وی از تلاش های آمریکا برای دست یابی به توافقی پایدار حمایت کرد.

نظر شما