شناسهٔ خبر: 67392184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سردار کوثری در گفت‌وگو با ایمنا:

مشارکت مردم در انتخابات تضمین‌کننده حرکت انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وظیفه مردم در این برهه سرنوشت‌ساز تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در درجه نخست حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که می‌تواند تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی باشد.

صاحب‌خبر -

سردار محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: وظیفه مردم در این برهه سرنوشت‌ساز در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در درجه نخست حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که می‌تواند تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: مردم در درجه بعد وظیفه دارند انتخابی اصلح داشته باشند و از بین پنج کاندیدای ریاست‌جمهوری به کسی رأی دهند که به معنای واقعی کلمه متعهد به برنامه‌های نظام باشد، پرکار باشد و برای اجرای برنامه خستگی نشناسد، ساده‌زیست باشد و توان اداره کشور را داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توانمندی رئیس‌جمهور بسیار حائز اهمیت است، چرا که رئیس‌جمهور توانمند قادر خواهد بود زیرمجموعه‌های خود را به حرکت درآورد و برنامه‌های نظام به‌ویژه برنامه پنج ساله هفتم را به صورت ۱۰۰ درصدی پیاده کند.

کوثری درباره مشارکت مردم در انتخابات ابراز کرد: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت خود امیدواری را در بین مردم ایجاد کرد؛ ایشان به همه مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان احترام می‌گذاشت و با شهادت ایشان مردم احساس مسئولیت بالاتری در خود احساس کردند و با امیدواری بیشتری پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: توانمندی موجب می‌شود که رئیس‌جمهور بتواند مقابل دشمنان بایستد و چشم به دست دشمن نداشته باشد و فقط منافع ملت ایران را در حوزه سیاست خارجه در نظر بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس‌جمهوری توانمند است که در مقابل آمریکا و اروپا و کشورهای متخاصم محکم باشد و در عین داشتن اقتدار همچون شهید رئیسی، امتیازات بالایی برای ملت ایران به ارمغان آورد، همان‌گونه که در دولت سیزدهم پول‌های بلوکه شده ایران در راستای منافع ملت آزاد شد و با رایزنی حمید نوری، دیپلمات ایرانی که به حبس ابد محکوم شده بود، به ایران بازگشت و مسائل دیگری که در این دولت رقم خورد؛ بنابراین انتخاب اصلح توسط مردم در راستای منافع نظام و ملت بسیار مهم است.

وی افزود: هر کس از مردم رأی می‌آورد و از سوی رهبر معظم انقلاب حکم تنفیذ خود را می‌گیرد باید بداند که معیار اخلاق، رفتار و کارایی شهید رئیسی است و مردم بر همین اساس بدرقه‌ای تاریخی در مراسم تشییع ایشان بر جای گذاشتند.

کوثری با تاکید بر اینکه شهید رئیسی تراز ریاست‌جمهوری در کشور را بالا برد، عنوان کرد: خواسته امامین انقلاب همین است که رئیس‌جمهور ساده‌زیست باشد و پایبند به شعائر انقلاب و نظام و عمل‌کننده به این شعائر باشد؛ رئیس‌جمهور باید پرکار، با نشاط و با برنامه باشد و به محرومان توجه داشته باشد و همین روحیات در شهید رئیسی و همراهان او بود که موجب چنین بدرقه تاریخی شد تا جایی که در چند کشور جهان عزای عمومی برپا شد و سران بسیاری از کشورها برای عرض تسلیت به تهران آمدند یا پیام تسلیت فرستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم تفاوت بین مسئول خدمتگزار با سایرین را می‌فهمند و داشتن چنین روحیاتی مطالبه اصلی مردم است؛ مردم خدمت‌گزاری که به آن‌ها احترام بگذارد را می‌پسندند، چرا که اگر مشکلاتی هم هست این برخوردهای دوستانه و برادرانه موجب می‌شود مسئول را از خودشان بدانند و از درد و رنج مشکلات کاسته شود؛ البته که برای رئیس‌جمهور دولت چهاردهم باید مسائل اقتصادی، ثبات قیمت‌ها و رسیدگی به وضعیت مسکن محرومان در اولویت باشد.

نظر شما