شناسهٔ خبر: 42734865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

حمایت پیشکسوتان تراکتور از منصوریان

پیشکسوتان باشگاه تراکتور از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید این تیم حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، مسئولان باشگاه تراکتور پس از دو هفته مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری تیمشان درنهایت علیرضا منصوریان را انتخاب و سکان هدایت تیم خود را به این سرمربی سپردند. انتخابی که البته با استقبال پیشکسوتان و مربیان سابق تراکتور نیز مواجه شده است و آن‌ها از حضور منصوریان حمایت کردند.

منصوریان از بهترین مربیان فوتبال کشور است

یونس باهنر که هم‌اکنون مسئول آکادمی باشگاه تراکتور است، درباره انتخاب منصوریان اظهار داشت: قطعاً مالک و هیأت مدیره باشگاه و همچنین آقای سهرابی بیشتر از همه به فکر آذربایجان، مردم و هواداران فهیم تراکتور بزرگ هستند. تراکتور به یک باشگاه بین‌المللی تبدیل شده و مسئولان باشگاه نیز به این موضوع واقف هستند.

وی با تمجید از عملکرد این مربی در تیم‌های سابقش، عنوان کرد: منصوریان یکی از بهترین مربیان کشور به حساب می‌آید و پیش از این هم در تیم‌های سابق خود نتایج خوبی به دست آورده است. در توانایی‌های فنی آقای منصوریان شکی نیست و ایشان از لحاظ اخلاقی نیز مورد تایید است.

باهنر با اشاره به لزوم حمایت از منصوریان، توصیه کرد: وظیفه ما و هواداران تراکتور، کمک به موفقیت تیم است. موفقیت تراکتور، وابسته به حمایت خوب مردم آذربایجان و هواداران فهیم و باغیرت تراکتور است و همگی باید کمک کنیم تا این تیم دور از حواشی به کار خود ادامه بدهد. اگر حمایت هواداران نباشد، فرگوسن هم نمی‌تواند در تراکتور نتیجه بگیرد. الان منصوریان به عنوان سرمربی تیم منصوب شده و همه باید از ایشان حمایت کنیم.

باید از منصوریان حمایت شود

کاظم محمودی نیز در واکنش به انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور گفت: منصوریان کارنامه خوبی در دورانی که بازی و سپس مربیگری کرد، دارد. او عاشق کارش است و می‌تواند انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تراکتور داشته باشد. من فکر می‌کنم در شرایط فعلی گزینه خوبی برای تراکتور بود و باید مورد حمایت مردم تبریز و هواداران تیم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: حالا او انتخاب شده است و باید همه جوره مورد حمایت قرار بگیرد. تراکتور سال بسیار مهم و سختی در فوتبال باشگاهی ایران و لیگ قهرمانان آسیا دارد. تیمی که اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و حالا وقت خودنمایی تاکتیکی است تا نتیجه لازم را بگیرد.

کاریزمای منصوریان مناسب تراکتور است

قادر رحیم‌زاده، یکی دیگر از پیشکسوتان باشگاه تراکتور است که منصوریان را مناسب سرمربیگری در این تیم می‌داند: حتما پشت این تغییر مطالعه شده است و باید از آن حمایت کرد. با توجه به سوابق منصوریان در لیگ برتر، پیش‌بینی می‌کنم که او از عهده سرمربیگری تراکتور برخواهد آمد.

وی اعلام کرد: ارزیابی من از حضور منصوریان در تیم تراکتور مثبت است و به این انتخاب خوش‌بین هستم. شخصیت این مربی به گونه‌ای است که به لحاظ انگیزشی و تهییج تاثیر خوبی روی بازیکنان دارد و کاریزمای مربیگری او کاملا مناسب تراکتور است.

مربی سابق تراکتور با تأکید بر اینکه نظرش روی انتخاب سرمربی جدید مثبت است، ابراز داشت: بر اساس شناختی که من از او دارم، یکی از شاخص‌های خوب مربیگری‌اش، رفتار انگیزشی با بازیکنان هم در تمرین و هم در کنار زمین است که می‌تواند به موفقیت‌اش در تراکتور کمک کند. 

انتهای پیام/

نظر شما