شناسهٔ خبر: 42727269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رحیم‌زاده در گفت‌وگو با آناج؛

کاریزمای منصوریان مناسب تراکتور است/ تیم باید تقویت شود

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور معتقد است، کاریزمای مربیگری منصوریان کاملاً مناسب با این تیم است.

صاحب‌خبر -

قادر رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: حتما پشت این تغییر مطالعه شده است و باید از آن حمایت کرد. با توجه به سوابق منصوریان در لیگ برتر، پیش‌بینی می‌کنم که او از عهده سرمربیگری تراکتور برخواهد آمد.

وی بیان داشت: ارزیابی من از حضور منصوریان در تیم تراکتور مثبت است و به این انتخاب خوش‌بین هستم. شخصیت این مربی به گونه‌ای است که به لحاظ انگیزشی و تهییج تاثیر خوبی روی بازیکنان دارد و کاریزمای مربیگری او کاملا مناسب تراکتور است.

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور در واکنش به تعلل این تیم در فصل نقل‌وانتقالات نیز گفت: یقیناً حفظ نفرات زبده کنونی و جذب بازیکنان شایسته در راستای تقویت تیم بسیار اهمیت دارد. امیدوارم که منصوریان بتواند از فرصت باقی مانده استفاده کرده و تیم قدرتمندی برای لیگ بیستم ببندد.

رحیم‌زاده درعین حال متذکر شد: مظاهری و اسدی که از بهترین‌های فصل گذشته تراکتور بودند، از تیم جدا شده‌اند و نیاز است تا جای خالی آن‌ها با به خدمت گرفتن نفرات خوب، پُر و این نقصان برطرف شود. درحال حاضر کفه ترازو به سمت بازیکنان خروجی سنگینی می‌کند که حداقل باید تعادل ایجاد شود.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه نظرش روی انتخاب سرمربی جدید مثبت است، ابراز داشت: بر اساس شناختی که من از او دارم، یکی از شاخص‌های خوب مربیگری‌اش، رفتار انگیزشی با بازیکنان هم در تمرین و هم در کنار زمین است که می‌تواند به موفقیت‌اش در تراکتور کمک کند. 

انتهای پیام/

نظر شما