شناسهٔ خبر: 67364355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ با انجام چهار بازی در گروه‌های E و F برگزار خواهد شد.

اسلواکی _ رومانی

این تقابل فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک و با قضاوت دنیل سیبرت برگزار خواهد شد.

شاگردان کالتسونا در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر بلژیک به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده‌اند و مقابل اوکراین نیز با نتیجه دو بر یک شکست خورده‌اند.

آن‌ها در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل صفر در جایگاه سوم جدول گروه E حضور دارند.

شاگردان یوردانسکو نیز در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی موفق شدند اوکراین را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو بردارند و برابر بلژیک با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کردند.

رومانی در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل یک در جایگاه اول جدول گروه E حضور دارد.

درواقع جدال دو تیم به نوعی تلاش برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی است و این موضوع زمانی جذاب‌تر می‌شود که با نگاه اجمالی به گروه E متوجه می‌شویم هر چهار تیم حاضر در این گروه سه امتیازی هستند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

اوکراین _ بلژیک

در دیگر دیدار گروه E دو تیم اوکراین و بلژیک نیز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا و با قضاوت آنتونی تیلور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تدسکو در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر رومانی را از پیش‌رو بردارند و مقابل اسلواکی تن به شکست یک بر صفر دادند.

بلژیک در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل یک در جایگاه دوم جدول گروهی حضور دارد.

اوکراین نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی مقابل اسلواکی با نتیجه دو بر یک پیروز میدان بوده و برابر رومانی با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است.

شاگردان شوچنکو در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل منفی دو در جایگاه چهارم جدول گروه E حضور دارند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

جمهوری چک _ ترکیه

این دو تیم فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولکس پارک و با قضاوت ای ستوان کواکس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان سلیهاوی در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر گرجستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و مقابل یاران رونالدو با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

جمهوری چک در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه سوم جدول گروه F حضور دارد.

ترکیه نیز در دو مسابقه گذشته خود در مرحله گروهی مقابل گرجستان به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرده و برابر پرتغال با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است.

شاگردان مونتلا در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه دوم گروه F حضور دارند و یکی از شانس‌های اصلی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به شمار می‌روند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

گرجستان _ پرتغال

در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ دو تیم گرجستان و پرتغال فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولتینس آرنا و با قضاوت ساندرو شارر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان سانیول در دو بازی گذشته خود مقابل جمهوری چک به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده‌اند و مقابل ترکیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده‌اند.

گرجستان در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی دو در جایگاه چهارم جدول گروه F حضور دارد.

پرتغال نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی مقابل ترکیه به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرده و جمهوری چک را نیز با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو برداشته است.

شاگردان مارتینز در حال حاضر با شش امتیاز و تفاضل چهار در جایگاه نخست جدول گروه F حضور دارند و برای صعود به حداقل نتیجه این دیدار نیاز دارند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

نظر شما