شناسهٔ خبر: 67422520 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درخشان: به امیررضا رفیعی فرصت دهند، می‌تواند بهتر از بیرانوند باشد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس خوب است و خدا را شکر سرمربی جدید هم انتخاب شد و زمان بیشتر از این برای تیم از دست نرفت تا فرصت کافی برای مطالعه روی فوتبال ایران و نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشته باشد و پیش فصل را خودش شروع کند و روی نقل و انتقالات هم نظارت داشته باشد. اگر سرمربی دیرتر از این انتخاب می‌شد تیم به مشکل می‌خورد.

وی در مورد انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید و نگرانی بابت رزومه وی گفت: نگرانی‌های این چنینی همیشه وجود دارد ولی نباید کسی را قضاوت کرد و باید زمان داد تا خودش با عملکردش نشان دهد انتخاب خوبی بوده یا نه. ما در مورد اوسمار هم گلایه داشتیم و می‌گفتیم رزومه خوبی ندارد و در حد پرسپولیس نیست ولی در عمل نشان داد انتخاب مناسبی بوده است. حالا این سرمربی جدید هم شاید نتیجه بگیرد و همه به این نتیجه برسند اشتباه کرده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه توضیح داد: یکی از دلایل نارضایتی‌ها هم این است که باشگاه در این مدت با نام‌های بزرگ بازی کرد و این انتظار هواداران را بالا برد و حالا که گزینه کمتر شناخته شده‌ای به میان آمده باعث ایجاد نارضایتی شده است. اشتباه ما همیشه همین است که چند اسم مطرح می‌کنیم و می‌رویم یک نفر خارج از آن فهرست را جذب می‌کنیم.

درخشان در مورد جدایی ستاره‌های پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات فصل جابجایی است و یک نفر می‌آید و یک نفر می‌رود. مشکل ما فقر بازیکن است و بازیکن تولیدی نداریم و همیشه یک سری اسامی تکراری بین تیم‌ها جابجا می‌شوند. ما پدیده جدیدی نداریم که به جمع ستاره‌های ما اضافه شده باشد و این ضعف فوتبال ماست. تیمی مثل پرسپولیس نباید نگران جدایی 4  بازیکنش باشد ولی وقتی اینطور پیش می‌آید یعنی فوتبال ما ضعف بازیکن سازی دارد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چه فکری برای جانشینی بیرانوند می‌تواند داشته باشد هم گفت: اینکه می‌گویند برای بیرانوند جانشینی وجود ندارد را قبول ندارم. همین گلر دوم تیم سال قبل 4-5 بازی در زمین بود و عملکرد خوبی داشت و به او کمی میدان داده شود و کسب تجربه کند می‌تواند جای بیرانوند را پر کند. مگر قبل از بیرانوند دروازه‌بان نداشتیم؟

 

انتهای پیام/

نظر شما